Amor Fati
The film seeks out parts that complete each other. These are portraits of couples, friends, families and animals with their owners. They share the intimacy of daily life, habits, beliefs, tastes and even some physical traits. From their faces, from the choreography of their gestures, we unveil the story that entwines them. Drawn from everyday life, right before our eyes the film portrays a chorus of affections and the collective memory of a country.