Amours plurielles
The song is scribbled on a tablecloth that has an unrealistic still life represented on it. The song resonates like a ballad in our recollection, bringing back memories of yesteryears as well as recent times. It reminds us of that imperfect time when love stories were always declined in the plural. Trains, ships and airplanes celebrate the marriage of the earth, the heavens and the sea.