Anna In Switzerland
Anna was 19 when she fell victim to human trafficking. She was forced into prostitution for several months. But the worst came later: “To have been a victim, and then for nobody to believe that I can nonetheless still have dreams.” Humiliated and isolated, Anna has fought for her dreams for fourteen long years. What does it mean to be stigmatized as a victim? The film recounts the past and present of this brave woman in two journeys.