Her last wish: to ride the Ferris wheel again. At a time when she was almost entirely paralysed. Wanting to experience something crazy again was typical for Antonia. She had always been like that. Other things had been a painful learning process for her – patience, for example – and letting go: of control over her body and of all the activities she had loved. She had learned about endurance of her own self-and had the strength to take leave in the end. An inspiring film about courage.