Anywhere
Mia, a former trapeze artist from Florida finds herself at the head of a small circus with her husband in German-speaking Switzerland. Despite an exhausting nomadic lifestyle, Mia has faith in the circus tradition and patience while passing on this cultural heritage to her daughter Simone.