Arada
The story of three men of Turkish descent who grew up in Switzerland but never got a Swiss passport. After run-ins with the law they are deported to the country where their parents originally came from, a place they hardly know. Not only do the men find themselves in a country where they feel like complete strangers, they also have to cope with life in a society that is moving quickly toward a dictatorship. The film explores different concepts of cultural and national identity.