Assigné
In a ski resort in the Swiss Alps, Yasser works as a cleaner, sheltered from the persecution of the Syrian regime but far from his family stuck in Lebanon. His encounter with Galyna, a Ukrainian refugee, makes him realize the weight of his years in exile.