Au Revoir Siam
Following Jaran Ditapichai, a Thai political refugee living in Paris, in his metaphorical journey to his hometown, we un-map a political territory. Through the archives of the National Library of France, a sum of fragile human gestures is exposed, the past is released against the backdrop of an indifferent present made of guitar players, ruins, and an ever-flowing river.