Aucun mur n'est silencieux
The film was shot in the former Bénédict Hentsch bank in Geneva. The building holds the leading role, whilst voices of a police inspector, a geobiologist (ghostbuster), a game designer and a specialist in modern architecture encourage us to discover something only perceived by someone willing to break in or ready to solve a spatial puzzle.