Baba's Song
After the death of his parents, 10-year-old Baba becomes one of the two million Aids orphans in Malawi. After the death of his mother, he refuses to speak and is admitted into an orphanage, where he is supposed to be sent to Europe as a foster child. But he runs away and meets Joe, 11, a refugee from Liberia. Together they eke out a living on the streets with theft and street music. One day Baba is discovered by Ben Michael Mankhamba, one of the biggest music stars in the country, and this opens new perspectives for his future.