Bagger Drama
A family finds it difficult to talk about feelings, love or intimacy. The family business demands their full attention: renting, selling and repairing excavators. Everyone has to pitch in. When the daughter has a fatal accident, the family stops functioning. The son would rather go to the USA than take over the company. The father takes a liking to the new choir director and the mother suddenly finds herself alone. A new Heimat film with searching people and dancing machines.