Bandwurm Alexis & die Operndiva
Thanks to his work, tapeworm Alexis helps the fat diva to sing “Prima Assoluta” – a success story that ends in the biggest opera scandal of all time: the diva's voice fails and the dream team has to flee to the richest man's yacht. But this is where the story turns, everything ends in chaos and the lives of Alexis and the diva become a rollercoaster ride until her heart stops beating. But watch out, a tapeworm never dies!