Bâtards
Thousands of abandoned children, doomed to die on the outskirts of cities. Each year, twenty of them find themselves in the arena of a reality television show. Determined not to fall back into poverty, they face a fierce competition to win the jackpot and be adopted by a celebrity couple. But this time around, the rules have changed.