Be Boris
Thirty-eight-year-old Boris is an unemployed film buff at the end of his unemployment benefits. Benoît, thirty-six, is an entrepreneur, a champion of active life, who decides to film his childhood friend for twelve months. The result is a tragicomic fresco on friendship, cinema and the universal right to be lazy.