BE' JAM BE et cela n'aura pas de fin.
In Sarawak, “the ones from upstream” are the first affected by deforestation. The Penan, once a nomadic people, are caught in the eye of that storm: how to go on living when the landscape which brought meaning to existence disappears? The film led by the songs of those who refuse to give in, tells of the intimate interweaving of a sweet and secret way of life with the fight which rages in the shadows of the big trees.