Behind Closed Doors
Through an animated short film and an accompanying podcast, Greta offers a deeply personal perspective on a chapter of Switzerland’s present that could not be more urgent. Human trafficking has risen sharply over the past decade — both worldwide and within Switzerland. Yet the crime often remains invisible in daily life, overlooked or unrecognised.