Being with Animals
The filmmaker explores the world of animal communication. She wants to understand her excited dog Bina. On her international journey she meets two horse teachers, an animal communicator, a biologist, an animal therapist and the founder of The Trust Technique. Salome discovers astonishing possibilities of animal communication, whether it's with her dog Bina, other dogs, horses, cats, dolphins, or a goat.