Beldi
Beldi is about the live of Salima Kadaoui, who lives for the stray dogs. The Moroccan with British roots lives in Tangier, where there are about 33,000 strays. For fear of rabies, dogs are killed in a cruel way in Morocco. Salima wants to put an end to this. She drives through the streets with her animal ambulance and collects dogs to have them vaccinated and castrated.
It's an uphill battle: Although the government has promised its support, dogs continue to be killed. But giving up is not an option for Salima. She fights on.