Beneath The Shell
Victor is a member of a biker gang. His daily life consists of motorcycle rides and services to the club. Behind his tough-guy appearance, he lives for the well-being of his turtle. When the turtle is suddenly ill, Victor is lost. Wouldn’t his concerns reveal a deeper sorrow? His only friend at the club, Raoul, will try to help him.