Benjamin
On July 25, 1985, my little brother Benjamin was born. He died three days later. My mother and I never saw him. No ritual, no support. How to mourn someone who barely existed? How to move forward when the dead occupy more space than the living? Thirty-four years later, these questions remain, so I take my camera and open a dialogue with my parents.