Berehynia – Women of Kyiv
In Kyiv, the editorial staff of ELLE Ukraine, continue to publish the famous fashion and beauty magazine despite the war surrounding them. The exceptionality of a surreal everyday life between interviews and volunteer activities accompanied by the sound of sirens is a modern metaphor for the struggle between good and evil. The protagonists demonstrate extraordinary resilience, reacting to brutality by opposing it with beauty, culture and determination. An intimate look at how normality becomes an act of rebellion and courage, with the stories of four women intertwined in the beating heart of a struggling Kyiv.