Berta, hingegen Jonas, aber Frau Wohlgemut
Berta feels she has still a lot to do before she can say she’s lived. She needs to milk a cow, dance like crazy, always express her own opinion and travel somewhere on a cargo ship. Jonas doesn’t have time to die. Mrs Wohlgemut realises on her 80th birthday that the brightest days of her life are still ahead of her.