Béton amer
A group of teenagers wanders from the rooftops of their neighbourhoods to Hellinikon on the outskirts of Athens. For six decades, Hellinikon was the only airport in the city. In 2004, it hosted the Olympic Games infrastructure. Since then, weeds have invaded the ruins of sports facilities. The young people decide to enter it before the site is razed to the ground, transformed before its memory disappears.