Beyond Tradition – Kraft der Naturstimmen
What is tradition? This is the question posed by yodeller and food researcher Meinrad Koch from Canton Appenzell. In search of an answer, he embarks on a journey. In Norway he meets the Joiker Marja Mortensson, who is reviving her lost Sami singing culture. In Georgia, he meets Ninuca Kakhiani from the Tutarchela youth choir, who is interested not only in Georgian singing but also in music from other cultures.