Bitter Flowers
Thirtysomething Chinese-born Lina borrows money to move to Paris to save up money to pursue her entrepreneurial dreams, leaving behind her husband and son in Dong Bei province. But once in Europe, nothing goes as planned. Forced to repay her debts, Lina becomes inevitably tangled in her own web of lies.