Bizenbergers Weg
What is it like for people who are constantly feuding with their neighbours? What is sacri. ced when battling with the enemy next door, and how do the authorities and courts deal with bitter strife between neighbours? Reporter Martin Schilt documents the weighty woes of minor conflicts in the neighbourhood.