Blé en fête
A detailed portrayal of the grain and bread festival in Echallens, a relatively new tradition. The human qualities of the farmers in the canton of Vaud are placed in the spotlight of a film, whose unique approach takes up the theme of the festival: in order to survive, one has to share, be it in the canton of Vaud or in the context of the globalisation of our planet.