Bouboule
Chubby, that’s how people call Kevin, 200 pounds, age 12, and certainly not destined to a glorious future. Gobbing in fries, patisserie, and dairies, he’s only waiting for the cardiac arrest. Unless he changes. And Kevin will change! But not exactly like imagined.