Božská castice
Žofie has unique chance: she receives a special study grant to do her PhD at CERN in Switzerland. Ready to leave home, she suddenly faces a personal dilemma when witnessing the epileptic attack of her younger brother. Žofie has doubts whether to leave her brother in this condition or to give up her dream.