Broken Land
Out in desert-like nature, living in the shadows of the immense fence that is erected to control Mexican immigration, seven Americans tell how the border transforms their lives. They observe the haunting traces left by the crossing migrants – people they never come face to face with – as they confide their fear, defiance and at times even compassion.