Brombeermeer
A cinematic stroll through transient open spaces. A portrait of urban appropriation, transience and the question of who owns the city. Between wasteland and railway tracks, between retreat and urban movement, Mattia searches, creates and lingers in places that are not marked on any map. In-between spaces that he appropriates before they disappear again: a freight car, a house on uncultivated land, a garden in a sea of blackberries – fleeting places that become his for a while.