C'était hier
It is summer 1937 and spectators are lined up along the streets of a small village called Lucens. Racing cyclists pass through the village at top speed. The children at that time, who are grandparents today, recollect… They begin to tell their tales, evoking my own memories of the working class in Lucens, where I spent my holidays as a child with my grandfather, who owned a factory there.