Cahier africain
Congolese mercenaries did to them. On their own initiative they gathered together their testimonies to record the crimes committed against them. The film is a long-term observation that begins accompanying its protagonists in 2008. But while they try to master their difficult daily lives with confidence – and while, in The Hague, the legal prosecution of crimes committed during the last war is still in progress – the next war breaks out.