Car Barn RaceWorx - The Shakedown
Two men with very different lives have a common denominator: fast cars. One has been racing his entire life, while the other jumped straight into GT3. Together they form the perfect team to tackle the Michelin Le Mans Cup, for the first time. This story doesn’t solely touch on the thrill of competition or the race cars but rather takes a look at the emotional aspects of extreme sports. Follow this unlikely pair as they make a stance in their first year of racing.