Carcasses et crustacés
Transfixed in the gaze of tropical fish imprisoned in their aquarium, a half dozen people savour their meal of shellfish. They are in the dining room of a monstrous ship, lost in the midst of a cold, rainy sea. The décor is chic and luxurious. No one is aware of the approaching danger.