Carte Blanche
They don’t wear uniforms or carry weapons. They have no bodyguards, but their missions lead them to the most dangerous parts of the world. They are equipped with laptops, cameras and sound recorders. Despite impossible working conditions, they collect the evidence for indictments against those who ordered some of the most serious crimes of our time – committed in Darfur, Uganda, The Democratic Republic of Congo and the Central African Republic – they are the investigators of the International Criminal Court in The Hague.