Casting Queen
Jane, a virtual actress, has to sit for an audition. The director for whom she must audition is both very demanding and reluctant to give any direction. Leaving her free to improvise, he is nonetheless quick to criticise. Jane is clearly subjugated and allows herself to be influenced. Where is this diabolical duet leading?