Cellule de crise
Suzanne Fontana's election to the top leadership of one of the world's largest international humanitarian organizations coincides with the kidnapping in Yemen of a young delegate and a dozen of the agency's employees. To bring the hostages home, even an idealist like her will have to get her hands dirty.