Celui qui n'est pas mon grand-père
Michel, retired, spends his days in his garage which is his second home. Fan of Johnny Hallyday, western and motor bike, he seems to have remained in adolescence. He is the director's surrogate grandfather. He visits him to ask questions about freedom, alcohol and even inheritance.