Ces petits riens
Laura is a wife and mother wrapped up in the everyday routine of her life. Then one day she runs into a friend from the old days, a meeting that seems of no consequence and yet which revives forgotten emotions. Laura realises she has lost touch with her inner self. Taking a decision that also seems to be «of no consequence» Laura begins to listen anew to her inner voice.