Chambre 24
Two lovers arrange to meet at a small pension on the outskirts of the city. Although Monsieur Dutemps and Mademoiselle Fleurie both enter the same pension, they cannot find one another. Monsieur Dutemps’ desperate search culminates in a terrible discovery.