Chaos And Cadavers
When Edward and Samantha arrive at a remote castle hotel for their honeymoon, they are horrified to discover it has been taken over by an annual conference of undertakers, grave diggers and embalmers. Edward, who has a pathological fear of death, tries to flee the hotel, but Samantha manages to persuade him to stay at least one night. Unfortunately, that's one night too many. As darkness closes in, Edward becomes mysteriously entangled in the suspicious death of the undertaker association's president. With hot young brit stars Nick Moran and Keeley Hawes as the newly-weds, “Chaos and Cadavers” delivers tongue-in-cheek mystery and suspense.