Cherry You
To calm her inner monsters, Jana sets off with Eliška in search of the most blood-red cherries. An adventurous, lustful journey begins, during which they embrace the lightness of being on the road - until Jana is caught up in a panic attack. A story about two friends who together reclaim their safety in a man's world.