Chess Behind Bars
Chess, the game of kings, is taking the world’s prisons by storm. In this film, we follow male and female prisoners who train with passion to win national and international prison championships. With every move, they try to escape the daily grind of prison life and develop strategies to confront their past and reclaim their future.