Climax
Larry, a young man convinced of his heterosexuality, goes home with a girl after a night out. But when they reveal their intimacy to each others, he discovers that what she has between her legs is not exactly what he expected. This disturbing discovery will lead Larry to a quick trip to the depths of his sexual identity and gender perception.