Clouds Of Sils Maria
Twenty years after becoming famous acting the role of Sigrid, a girl who fascinates Helena and drives her to suicide, Maria Enders, at the peak of an international career, is asked to perform in a revival of the play, but this time as Helena. Will she agree to become the victim? To confront the mid-life doubts, questions and insecurities she has managed to dodge until now?