Colostrum
Since the recent death of his brother, Pascal, 47, a dairy farmer in the Swiss Alps, is the sole backbone of the family business. Solène, a city-dweller, volunteers as a seasonal emergency helper and discovers the harshness of an alpine farmer's daily life, tending to the land and the animals. An encounter at 1580 metres above sea level which raises questions about our life and our relationship with nature.