Colour to Life
A game where players can breathe life into their environment through the power of their gaze. Placed in complete darkness, they gently illuminate their surroundings, one object at a time. The more they discover the landscape, the more lively it becomes through vibrant colours and relaxing sounds, creating a world of wonder. An immersive virtual reality experience, it is designed to support the rehabilitation of people with motor disabilities, using only head movements as a mode of interaction.