Comme d'habitude
Maire is expecting a child. She's also expecting the arrival of her husband, a businessman who is always in a hurry. She is a good housewife. But he has other things in his mind. They no longer speak the same language. A violent argument breaks out. Suddenly, Marie reveals an unexpected side of their nature.