Comme un arbre
The documentary takes you on a realistic and contemplative journey on Madagascar, and reveals a fresh perspective of the island. The journey of two young Swiss who lend their voice to the Malagasy they met, giving you a key to a better understanding of the issues surrounding the island's colonial past.